Thursday 22 March 2012

gambar after result spm at smk datok lokman

dari kiri: najwa(aku), ifa. sea ni..
ni lah gambar aku posing kat koperasi skolah after dpt result spm..ha3 sbg kenangan..yang last skali belah kanan tu best friend cina aku..setiap kaum kat malaysia ni aku ade best friend even indian pun ade..ceh satu malaysia konon..yang sea ni tu die ckg tak berberbayar yang tolong aq tuk dapat A's for math..ha3 die mmg sabar ajar aku yang lembap nak kira2 ni..aku pun tak tau nape mmg dari kecik masalah aku adalah math..so tiap2 petang sementara tggu bas nak balik aq mst jumpa die tny segala mcm latihan math yang aku tak paham,,aq ni lain sikit hny org pro yang dapat handle aq..mana tak nye, setiap soalan yang aku tny mesti ade " kenapa macam ni kena kira?" "ini tak logiklah" perkataan tak logik mmg jadi ayat famous time math..aq akan tny org tu sampai aku rasa soalan math tu betul2 logik dek fikiran akal aku, kalau tak aq takkan penah faham soaln math tu n aku jgk takkan penah berhenti tny..tak de sorang kwn melayu aku yg leh handle kefahaman logik aq yang sesat tu....mmg sape yg ajar aq ni kena perah kemahiran psikolgi diorg tuk menterbalikkan otak aq ni agar faham n kena sabar layan pertanyaan aq....n org tu hny sorang je iaitu TAN SEA NI budak cina tu..buat pengetahuan korang sume die dapat 10 A's tau straight A lah kira nye..berkat cara die mengajar akhirnye aq yang selalu dapat D n C dalam math moden akhirnye mendapat A-. tapi syg nye die tak leh ajr aq add math sbb aq ade tuition subjek lain petang2..ha3 thts the end ..

No comments:

Post a Comment